بوابة الوفد الإلكترونية
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس التحرير
د. وجدي زين الدين

أبوليلة: خطفت التريند من حسن شاكوش ومخطفتش مدير أعمال حمو بيكا (شاهد)

أبوليلة مطرب المهرجانات
أبوليلة مطرب المهرجانات

تحدث مؤدي المهرجانات أبو ليلة، عن تفاصيل خناقته زميله حسن شاكوش، قائلا:"قابلته مرة في مكان وأنا شغال وسلمت عليه كده علشان الموقف".

 

وقال أبو ليلة إن المشكلة بدأت بعد انتقاده لي عندما قدمت ببث فيديو عبر موقع التواصل الاجتماعي تيك توك، وفوجئت بتصريحاته: "الناس اللي ماورهاش حاجة وبتعمل لايفات  روحوا اشتغلوا وكان بيتكلم بشكل عام بس يقصدني أنا وبنعمل فيديوهات أنا وحمو بيكا ومها أحمد وأيتن عامر وفكرة الفيديو إن اللي بيكسب أكثر بيعمل حكم على التاني".

 

اقرأ أيضا: حسن شاكوش.. أول تعليق للعريس بعد حفل زفافه (صورة)

 

وتابع:" حسن شاكوش عمل كده علشان الدنيا مريحة معاه شوية ومبيعملش شغل دلوقتي..  حسن شاكوش حب يعمل على قفايا تريند خدته منه، شايف نافسه وزير جمهورية التيك توك.. الفيديوهات بتاعة اللايفات في التيك توك بتعمل 150 ألف ولكن حسن شاكوش مبتجيبش 15 ألف".

 

 

أبوليلة

وكشف أبوليلة  تفاصيل  تعاقده مع كريم مدير

أعمال مؤدي المهرجانات حمو بيكا، لافتا إلى أن كريم مدير أعمال شاطر وترك حمو بيكا وتواصلت معه بعدها وتقابلنا واتفقنا على العمل معًا، مستطردا:"مخطفتوش زي ما قيل ولكنه ترك العمل مع بيكا بإرادته وشغلى معاه فرق معايا كتير".

 

وكشف مؤدي المهرجانات أبو ليلة، حقيقة كواليس مقاطع الفيديو التي ينشرها مؤدي المهرجات حمو بيكا عما إذا كانت حقيقة أم مفتعلة منه،  قائلا: " على الله حكايته أي كلمة فيها سين وشين مع بعض ما بيعرفش يقولها". 

 

جاء ذلك خلال تصريحاته ببرنامج "خط أحمر"، المذاع عبر فضائية "الحدث اليوم" تقديم الإعلامي محمد موسى.